logo Facebook
i slova jsou činy

Týdeník Euro zastavil tisk, zachránit by jej mohla Procom Group

26. listopadu 2020 16:09 / autor: Vojtěch Berka

Týdeník Euro tento týden v tisku nevyšel. Web Euro.cz zatím stále funguje. Zájem titul od krachujícího vydavatelství Mladá fronta odkoupit má společnost Procom Group. Podle insolvenčního rejstříku již její CEO Tomáš Staněk podal nabídku.

Redakce mezitím požádala věřitelský výbor, soud i insolvenční správkyni o rychlé vyřešení situace a o vyjádření k zadržování výplat.

Euro tento týden nevyšlo poprvé za 22 let své existence. Právě velice důvěryhodné, tradiční jméno média je jednou z věcí, která nového investora přitahuje. Procom Group se sice soustředí především na marketing a poradenství, ale buduje i mediální křídlo. Do skupiny spadají Allmedia4U, Digital Dojo, Komunikuj, Soul factory nebo Stratengers. Vlastní ji celou Tomáš Staněk.